مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 19:202020-12-26سياسي

اولین سالگرد سردارسلیمانی در 50 نقطه گلستان برگزار می شود


در هفته آینده در 50 نقطه گلستان مراسمی جهت گرامیداشت اولین سالگرد شهید سلیمانی با تعداد 20 تا 30 نفر و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی حق شناس شامگاه شنبه در ویژه برنامه سردار دل ها به مناسبت اولین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهارکرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اسطوره مردم ایران شده و ما به عمق رشادت ها و اقدامات ارزشمند ایشان در راستای امنیت ایران و منطقه هنوز نرسیده ایم.

وی افزود: اجرای طرح شهید سلیمانی به شدت در بیماریابی و کمک هدفمند به خانواده های نیازمند کمک می کند.

حق شناس ادامه داد: در هفته آینده در 50 نقطه استان و خصوصاً در شهرهای زرد مراسمی جهت گرامیداشت اولین سالگرد شهید سلیمانی با تعداد 20 تا 30 نفر و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

استاندار گلستان گفت: سپهبد شهید سلیمانی پس از شهادت به گونه ای جاودانه تر شدند و مراسم تشییع ایشان در ایران عراق و دیگر نقاط جهان فراتر از مراسم تشییع بسیاری از اسطوره های بزرگ جهان بود.

وی اضافه کرد: عمق اقدامات شهید سلیمانی همچون تلاش رزمندگان و شهدای دفاع مقدس که سال ها بعد مشخص خواهد شد آنها هم با وجود محدودیت ها از خاک ایران اسلامی و نظام نوپای جمهوری اسلامی دفاع کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین سالگرد سردارسلیمانی در 50 نقطه گلستان برگزار می شود

اولین سالگرد سردارسلیمانی در 50 نقطه گلستان برگزار می شود