مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 19:002020-12-26سياسي

دعوت کدخدایی از دانشجویان برای شرکت در یک رقابت علمی درباره انتخابات 1400


رییس پژوهشکده شورای نگهبان از دانشجویان، دانش آموختگان و نخبگان سراسر کشور برای شرکت در رقابت علمی ایده نگاری بحران کرونا و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری 1400 دعوت کرد.

- رییس پژوهشکده شورای نگهبان از دانشجویان، دانش آموختگان و نخبگان سراسر کشور برای شرکت در رقابت علمی" ایده نگاری بحران کرونا و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری 1400" دعوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، عباسعلی کدخدایی رییس پژوهشکده و سخنگوی شورای نگهبان شامگاه شنبه در کارگاه آشنایی با فرایند نظارت بر انتخابات که با حضور 80 تن از فعالان رسانه و شبکه های اجتماعی به صورت مجازی برگزار شد، از برگزاری رقابت علمی ایده نگاری بحران کرونا و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری 1400 در آینده نزدیک خبر داد.

وی با بیان اینکه این رقابت علمی به همت پژوهشکده شورای نگهبان و با همکاری بنیاد ملی نخبگان و سایر مراکز علمی و پژوهشی برگزار می شود، از همه دانش آموختگان، دانشجویان و نخبگان دعوت کرد تا در آن شرکت کنند.

کدخدایی در تشریح محورهای این رقابت علمی، افزود: راهکارهای ممانعت از تاثیر بحران کرونا در مشارکت انتخابات ریاست جمهوری ، چالش های قانونی و حقوقی در برگزاری انتخابات ، چالش های انتخابات الکترونیک ، چالش های نحوه ساماندهی حوزه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت کدخدایی از دانشجویان برای شرکت در یک رقابت علمی درباره انتخابات 1400

دعوت کدخدایی از دانشجویان برای شرکت در یک رقابت علمی درباره انتخابات 1400