مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 17:452020-12-26حوادث

اداره بنادر و دریانوردی هرمزگان: خبری از 7 خدمه شناور واژگون شده نیست


اداره بنادر و دریانوردی هرمزگان: خبری از 7 خدمه شناور واژگون شده نیست معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به تلاش های در دست انجام برای یافتن خدمه های شناور واژگون شده در جزیره لارک، گفت: هنوز خبری از هفت خدمه این شناور نیست و عملیات جستجو و نجات ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ اسماعیل مکی زاده شامگاه شنبه در تشریح جزییات این حادثه به رسانه ها اظهار داشت: ساعت 18:30 روزگذشته 5 دی ماه پیامی مبنی بر شرایط اضطرار برای یک فروند شناور لندینگ کرافت در موقعیت 25 مایلی جنوب شرق جزیره لارک از رله رادیویی کشتی عبوری در تنگه هرمز به مرکز جستجو و نجات دریایی هرمزگان مخابره شد.

وی افزود: بلافاصله پس از وصول پیام، شناور ناجی 12 از جزیره قشم به موقعیت اعزام و هماهنگی لازم برابر طرح استانی جستجو و نجات دریایی با عوامل مرتبط از جمله ندسا، نداجا و دریابانی استان و شناورهای عبوری در منطقه تنگه هرمز جهت پایش دریایی و هوایی منطقه صورت گرفت و عملیات جستجو و نجات نیز آغاز شد.

این مقام مسوول تصریح کرد: مقارن با ساعت 15:30روز جاری و در 25 مایلی جنوب شرقی لارک شناور مذکور به حالت واژگون توسط ناجی 12 و در موقعیت حدوداً 16 مایلی جنوب غربی کوهستک و 9 مایلی شمال شرقی هرمز پیدا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره بنادر و دریانوردی هرمزگان: خبری از 7 خدمه شناور واژگون شده نیست

اداره بنادر و دریانوردی هرمزگان: خبری از 7 خدمه شناور واژگون شده نیست