مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 15:502020-12-26سياسي

هدیه ترکمنستانی ها به رایزن فرهنگی سابق ایران


با پایانِ زمان ماموریت رایزن فرهنگی کشورمان در ترکمنستان، جوانانِ ترکمنستانی در آیینی از فعالیت های 36 ماهه «رضا خانیان» در این کشور تقدیر کردند.

- با پایانِ زمان ماموریت رایزن فرهنگی کشورمان در ترکمنستان، جوانانِ ترکمنستانی در آیینی از فعالیت های 36 ماهه رضا خانیان در این کشور تقدیر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بر اساس خبر رسیده، با پایان زمانِ ماموریت خانیان به عنوان رایزن فرهنگی ایران در ترکمنستان، که در زمان ماموریت خود در مسیر منتهی به آرامگاه ابوسعید ابوالخیر دچار سانحه تصادف شده بود، مراسمی برای قدردانی از فعالیت های 36 ماهه او در عشق آباد و بدرقه اش در پنجم دی برگزار شد.

بزرگترین سرمایه در روابطِ آینده ایران و ترکمنستان رضا خانیان - رایزن فرهنگی سابق ایران در ترکمنستان - در این مراسم جوانان ترکمن را گنج هایی از ادب، متانت و احساس توصیف کرد و گفت: در طول حضور خود در ترکمنستان و در زمانِ ایفای تعهدات کاری که همواره با هدف ارتقای سطح روابط فرهنگی دو کشور و تعمیق تعامل دو ملت انجام شد، مقامات دولت ترکمنستان و مردم نجیب ترکمن بویژه جوانان این کشور بزرگترین حامی و همراه من بودند.

وی با اشاره به این که در سال های حضورش در عشق آباد جز عشق مردمان این سرزمین چیزی ندیده است، افزود: من به رییس جمهور آقای بردی محمد اف به دلیل برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه ترکمنستانی ها به رایزن فرهنگی سابق ایران

هدیه ترکمنستانی ها به رایزن فرهنگی سابق ایران