مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 15:152020-12-26سياسي

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدای ارامنه


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر روز شنبه 6 دی ماه در آستانه سالروز میلاد حضرت عیسی (ع) در دیدار با خانواده شهدای ارامنه گفت: - معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر روز شنبه 6 دی ماه در آستانه سالروز میلاد حضرت عیسی (ع) در دیدار با خانواده شهدای ارامنه گفت: شما ارامنه عزیز که فرزندان و همسران خود را در راه میهن از دست دادید سهم بزرگی در استقلال، بزرگی و عزت کشورمان داشته و دارید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،مهندس سعید اوحدی در دیدار با خانم سلوارت اوهانسیان قزلجه مادر شهید ادموند موسیسیان قزلجه و همسر شهدی هایقاق موسسیان قزلجه از ایثار و فداکاری شهدای ارامنه در 8 سال دفاع مقدس تجلیل کرد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به این خانواده شهید گفت: خانواده شهید موسسیان تنها خانواده دو شهیدی از ارامنه کشور هستند و بزرگداشت مقام این خانواده که دو تن از عزیزان خود را تقدیم میهن خود کرده اند وظیفه خدمتگزاران آن ها است.

وی ضمن تبریک میلاد عیسی مسیح (ع) به بازماندگان این شهدای بزرگوار بر نقش مهم اقلیت های دینی در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدای ارامنه

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدای ارامنه