مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 14:352020-12-26سياسي

فعالیت در فضای مجازی باید جهادی، فرهنگی و جریان ساز باشد


دادستان زنجان ، فضای مجازی را فرصتی برای جریان سازی های انقلابی عنوان کرد و گفت: که این حضور می بایست جهادی، فرهنگی و جریان ساز باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام محسن کرمی عصر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان ابهر و آیین رونمایی از کتاب نسیم ولایت، با اشاره به ظرفیت بالای منطقه ابهر در حوزه های دینی و دارا بودن نیروی انسانی صاحب نظر، خواستار پیگیری های مجدّانه در رابطه با برگزاری آموزش های مذهبی پیش از ازدواج شده و تداوم این مشاوره ها و پربارتر شدن آنها را مورد تاکید قرار دادند.

دادستان زنجان فضای مجازی را فرصتی برای جریان سازی های انقلابی دانست و تاکید کرد: که این حضور می بایست جهادی، فرهنگی و جریان ساز باشد.

امام جمعه ابهر هم در این نشست با اشاره به حماسه 9 دی، لزوم مبارزه آگاهانه با فتنه و فتنه گران را مورد تاکید قرار داده و اظهار داشت: بهره گیری از فضای مجازی در راستای تقویت بنیان های اعتقادی جامعه و حمایت از ولایت و ولایت پذیری که رکن اصلی صیانت از انقلاب است باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام جعفر رحیمی ضمن اشاره به اینکه یکی از دستورات جلسه، ضرورت برگزاری کلاس های مشاوره  معنوی و مذهبی پیش از ازدواج و پیش از طلاق است، بر ضرورت معرفت افزایی نسبت به موضوع ازدواج و پرهیز از طلاق های احساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت در فضای مجازی باید جهادی، فرهنگی و جریان ساز باشد

فعالیت در فضای مجازی باید جهادی، فرهنگی و جریان ساز باشد