مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 14:152020-12-26سياسي

حماسه 9 دی نشانگر پایبندی به انقلاب بود/ مسائل لرستان با جدیت دنبال شود


نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه حماسه 9 دی نشانگر پایبندی به انقلاب و ولایت بود، گفت: بایستی در درون استان با جدیت بیشتری امور را دنبال کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید احمد شاهرخی امروز شنبه در سخنانی با اشاره به آیه 30 سوره فصلت، اظهار داشت: آن کسانی که گفتند پروردگار ما خدای یکتا است، شعار توحید سر دادند و بر این شعار استقامت ورزیدند و پا برجا ایستادند و عمل کردند، ملائکه و فرشتگان بر اینان نازل می شوند و می گویند که از آینده نترسید و نسبت به گذشته محزون نباشید و بشارت می دهند به بهشتی که وعده داده شده است .

استقامت در مسیر حق ارزشمند است وی با بیان اینکه آنچه سبب می شود ایمان رشد پیدا کند و انسان نتیجه و ثمره ایمان را ببیند، مقاومت و ایستادگی بر ایمان و شعار توحید است؛ تصریح کرد: استقامت در کنار ایمان ارزش دارد وگرنه کفار هم در مسیر باطلی که دارند استقامت می ورزند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه استقامت در مسیر حق ارزشمند است، استقامتی که در مسیر ارزش های الهی و اخلاقی و انسانی باشد دارای ارزش است، افزود: این مقاومت بایستی ادامه دار باشد، اینکه انسان ایمان بیاورد و مدتی هم بر ایمان خودش بایستد اما به زودی در اثر فشارها و سختی ها صحنه را خالی کند، باعث آن الهام های معنوی ملائکه نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 9 دی نشانگر پایبندی به انقلاب بود/ مسائل لرستان با جدیت دنبال شود

حماسه 9 دی نشانگر پایبندی به انقلاب بود/ مسائل لرستان با جدیت دنبال شود