مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 13:452020-12-26اقتصادي

نحوه ثبت اطلاعات چک در سامانه صیاد اعلام شد


مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی از جزییات نحوه ثبت اطلاعات چک در سامانه صیاد خبر داد.

- وزارت اطلاعات اعلام کرد: انتشار برخی مطالب و شایعات علیه اتباع افغانستانی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی از سوی وزارت اطلاعات صحت ندارد.

در حالی که قرار است در ماه جاری اوراق سلف استاندارد مسکن در بازار سرمایه منتشر شود، بسیاری از افراد سازوکار این اوراق را نمی دانند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: چهار حوزه حمل و نقل، گردشگری و صنایع دستی، ورزش و فرهنگ و هنر بیش از هشت هزار میلیارد تومان تسهیلات کرونا دریافت می کنند.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: از نمایندگان درخواست می کنیم تا با اصلاح قانون مذکور یا در مفاد آن تجدیدنظر کنند یا قانون جدیدی در زمینه ازدواج جوانان تصویب کنند.

دیده بان شفافیت و عدالت اعلام کرد: علی رغم تکذیب وزیر راه مبنی بر مصوبه محرمانه شورای عالی شهرسازی در خصوص ساخت و ساز جماران، وجود این مصوبه واقعیت دارد.

مستند صادق العهد به تهیه کنندگی محمد معین مقامی در اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از شبکه العالم پخش خواهد شد.

معاون اول رییس جمهور از تدوین دستورالعملی خاص برای استفاده از واکسن توسط وزارت بهداشت خبر داد وگفت: هیچ مقام دولتی و خانواده مقامات دولتی خارج از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه ثبت اطلاعات چک در سامانه صیاد اعلام شد

نحوه ثبت اطلاعات چک در سامانه صیاد اعلام شد