مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 13:202020-12-26سياسي

نشست «فرشته های اروند» در همدان/ یادی از عملیات کربلای 4


به مناسبت سالگرد عملیات کربلای 4 نشست «فرشته های اروند» با محوریت کتاب هفتاد و دومین غواص در کتابخانه مرکزی همدان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، بعد از ظهر امروز نشست معرفتی فرشته های اروند در سالگرد عملیات کربلای 4 با محوریت کتاب هفتاد و دومین غواص که روایت خاطرات جانباز سرافراز اسلام کریم مطهری موید به قلم حمید حسام است.

نویسنده کتاب هفتاد و دومین غواص در این نشست اظهار کرد: افرادی در میان ما حضور دارند که آیینه تمام نمای افراد حاضر در جبهه های حق علیه باطل هستند و نیازی نیست که برای دمخوری با شهدا به گلستان شهدا مراجعه کرد.

سردار حمید حسام با اشاره به اینکه راوی کتاب باید ویژگی هایی داشته باشد که حرفش، زبان حال همه افراد حاضر باشند افزود: کار را با شهید سلگی آغاز کردیم چراکه فرصت نبود به همه رزمندگان نهاوندی بپردازیم و آب هرگز نمی میرد منتشر شد.

وی تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که در سال های اخیر مطرح شد و در فضای سیاسی قرار گرفت، عملیات کربلای 4 بود و من احساس کردم که مظلومیت شهدای غواص چندبرابر شد بنابراین کار را با حاج کریم مطهری آغاز کردیم.

نویسنده کتاب هفتاد و دومین غواص  با اشاره به اینکه البته همه افرادی که از این افراد زنده بازگشتند، از قلم نینداختیم ادامه داد: بنابراین با همه افرادی که حتی سنین پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست «فرشته های اروند» در همدان/ یادی از عملیات کربلای 4

نشست «فرشته های اروند» در همدان/ یادی از عملیات کربلای 4