مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 13:152020-12-26سياسي

ضرورت توجه به سطح بندی بحران ها/تقدیر مدیریت بحران از ایسنا


رییس سازمان مدیریت بحران کشور بر ضرورت وجود دستورالعمل هایی برای ایجاد هماهنگی میان رسانه ها و ساماندهی خبرنگاران در شرایط بحران تاکید کرد.

- رییس سازمان مدیریت بحران کشور بر ضرورت وجود دستورالعمل هایی برای ایجاد هماهنگی میان رسانه ها و ساماندهی خبرنگاران در شرایط بحران تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل نجار در حاشیه نشست بازخوانی مدیریت بحران در زلزله بم که ظهر امروز در محل پژوهشکده سوانح طبیعی برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت اطلاع رسانی و نقش خبرنگاران در پوشش اخبار بحران گفت: واقعیت این است که انتظار داریم همه رسانه ها همانقدر که در زمان بحران به این موضوع پرداخته در زمان آمادگی برای بحران و شرایط عادی نیز تلاش کنند و بتوانند از دستگاه های مختلف مطالبه گری کرده و همزمان آگاهی و دانش مردم را نیز ارتقاء دهند.

نجار با اشاره به فعالیت خبرگزاری ایسنا در هنگام بحران ها گفت: لازم می دانم از خبرگزاری ایسنا و خبرنگار حوزه بحران این خبرگزاری تقدیر کنم.

این خبرگزاری به شکل دقیق و واقع بینانه نسبت به انتشار اخبار حوادث و بحران ها عمل کرده و خوشبختانه با مدیریت بحران و شیوه های آن به خوبی آشنا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به سطح بندی بحران ها/تقدیر مدیریت بحران از ایسنا

ضرورت توجه به سطح بندی بحران ها/تقدیر مدیریت بحران از ایسنا