مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 13:002020-12-26سياسي

برنامه های صدا و سیمای فارس به مناسبت 9 دی و سالگرد شهادت سردار دل ها


مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس از تدارک گسترده صداوسیمای استان برای بزرگداشت حماسه 9 دی و همچنین 13 دی سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تقی سهرابی در این رابطه گفت: در حوزه تولید سیما برنامه های مختلفی برای این مناسبت ها تدارک دیده شده است از جمله ویژه برنامه سرباز وطن از ساعت 12 و 30 دقیقه تا 13 در تاریخ های 7، 8، 9، 10، 13، 14 و 15 دی ماه با موضوع بصیرت، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و میثاق با ولایت با حضور مهمانان ملی و استانی پخش و در شب همان روز بازپخش می شود.

سهرابی افزود: در این برنامه مخاطبان می توانند از طریق پیامک، واگویه های خود را در وصف سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کنند.

مدیرکل صداوسیمای فارس افزود: پخش سه برنامه ققنوس ویژه سالگرد شهادت سردار دل ها در تاریخ های 10، 11 و 12 دی ساعت 21 به همین مناسبت ها در جدول پخش برنامه های شبکه فارس قرار گرفته و جایگزین برنامه فصل همدلی خواهد شد و از حضور مهمانان ملی و استانی استفاده خواهد شد.

سهرابی با بیان اینکه در حوزه تأمین سیما هم برنامه های متنوع بسیاری در نظر گرفته شده افزود: فیلم های سینمایی قلاده های طلا در تاریخ 7 دی، ابابیل در 8 دی، مسیر روشن در 9 دی، شبی که ماه کامل شد در 10 دی، هیهات در 11 دی، به وقت شام در 12 دی، مستند سینمایی عبدالله در 13 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های صدا و سیمای فارس به مناسبت 9 دی و سالگرد شهادت سردار دل ها

برنامه های صدا و سیمای فارس به مناسبت 9 دی و سالگرد شهادت سردار دل ها