مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 12:452020-12-26فرهنگي

شناساندن ارزش و هویت پیکسل در نمایشگاه «گلیچ: زبان پیکسل»


نمایشگاه گروهی فیلم و ویدئو با عنوان «گلیچ: زبان پیکسل» به کوشش محمدعلی فاموری و صادق مجلسی پور در گالری باوان برپا شده است.

- نمایشگاه گروهی فیلم و ویدئو با عنوان گلیچ: زبان پیکسل به کوشش محمدعلی فاموری و صادق مجلسی پور در گالری باوان برپا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نمایشگاه گروهی فیلم و ویدئو با عنوان گلیچ: زبان پیکسل به کوشش محمدعلی فاموری و صادق مجلسی پور به مدت 11 هفته، میزبان آثار ویدئویی 27 هنرمند حوزه گلیچ آرت در گالری باوان است و هر جمعه آثار ویدئویی 2 هنرمند را به مدت 7 روز به نمایش گذاشته می شود.

این نمایشگاه که از یک سال پیش برنامه ریزی و تدارک دیده شده است، در تلاش است تا به دور از جهان بینی عموم نسبت به مقوله نویز، به شناساندن ارزش و هویت پیکسل بپردازد و مخاطب در ذهن خود زبان پیکسل را وادار به بازخوانی دوباره کند.

آبارکا، آرش معصوم، آرزو رمضانی، بهروز فراهانی، دیو فنگ، الناز محمدی، عرفان عاشوریان، فرانسسکو کوروی، فراکو پالیوف، گلناز بهروزنیا، حسین پوراسماعیل، محمدعلی فاموری، نازیلا کریمی، ندا دست افکن، نیکزاد عربشاهی، نیما منصوری، پریسا پاک ضمیر، پرنیان دنیاری، رضا فاموری، راضیه کوشکی، ساباتو ویسکونتی، صادق مجلسی، شالالا سلام زاده، سینا کیادلیری، شهاب شاه علی، ساتوره و وحید قادری، هنرمندان حاضر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناساندن ارزش و هویت پیکسل در نمایشگاه «گلیچ: زبان پیکسل»

شناساندن ارزش و هویت پیکسل در نمایشگاه «گلیچ: زبان پیکسل»