مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 12:452020-12-26سياسي

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس درگذشت پدر شهیدان «الله داد» را تسلیت گفت


مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پیامی درگذشت پدر شهیدان الله داد را تسلیت گفت.

- مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس درگذشت پدر شهیدان الله داد را تسلیت گفت مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پیامی درگذشت پدر شهیدان الله داد را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به مناسبت درگذشت پدر شهیدان الله داد پیام تسلیتی را به شرح زیر منتشر کرد: بسم الله الرحمن الرحیم یَآ أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّهُ، ارْجِعِی إِلَی‏ رَبِّکَ رَاضِیَهً مَّرْضِیَّهً ، فَادْخُلِی فِی عِبَادِی ، وَادْخُلِی جَنَّتِی‏ درگذشت انسان فاضل، فداکار و صبور حاج محمدیوسف الله داد پدر گرامی شهیدان والامقام حسین و رضا الله داد موجب تأسف و تأثر همگان بویژه کارکنان و راویان مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گردید.

آن پدر دلسوز، انقلابی، بزرگوار و شکیبا، فرزندانی شجاع، متدین و فداکار را تربیت کرد که با رشادت و جان فشانی توانستند، در تاریخ مقاومت ملت شریف ایران در هشت سال دفاع مقدس برای همیشه جاودان بمانند.

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه، با تسلیت درگذشت ایشان به خانواده محترم و بیت معزز شهیدان الله داد، همرزمان و همسنگران این شهدای والامقام، بویژه همسنگران شهید حسین الله داد در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه و سایر واب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس درگذشت پدر شهیدان «الله داد» را تسلیت گفت

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس درگذشت پدر شهیدان «الله داد» را تسلیت گفت