مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 12:202020-12-26سياسي

برگزاری جشن ریشه کنی بی سوادی در ملایر


جشن ریشه کن شدن بی سوادی در آینده ای نزدیک در شهرستان ملایر برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر محمدرضا بشری بعد از ظهر امروز در دیدار با امام جمعه ملایر ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی، به اهمیت تاسیس نهضت سوادآموزی در سال 58 توسط امام(ره) و نقش آن در باسواد کردن عموم جامعه اشاره کرد و افزود: در جامعه امروزی دانش و سواد عامل پیشرفت همه جانبه یک کشور محسوب می شود.

وی با اشاره به فعالیت های جهادگونه ای که در عرصه سوادآموزی صورت گرفته است افزود: حاصل چهل ساله این نهضت مقدس در شهرستان ملایر افزایش درصد باسوادی است.

مدیر آموزش و پرورش ملایر با بیان اینکه جشن ریشه کن شدن بی سوادی در آینده ای نزدیک در شهرستان برگزار خواهدشد، خواستار همکاری سایر دستگاه های مرتبط با امر سوادآموزی در زمینه های جذب و شناسایی افراد محروم از نعمت سواد شد.

امام جمعه شهرستان ملایر نیز طی سخنانی ضمن تبریک ایام هفته سوادآموزی از تلاش مطلوب حوزه سوادآموزی و آموزش دهندگان در عرصه های مختلف تشکر و قدردانی کرد.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری با بیان اینکه نهضت سوادآموزی یادگار امام راحل بوده و نقش بسزایی در گسترش و آموزش بی سوادان به عهده داشته است، افزود: ریشه کن شدن بی سوادی نیازمند عزم جدی است و لازم است مسئولان برای تحقق ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن ریشه کنی بی سوادی در ملایر

برگزاری جشن ریشه کنی بی سوادی در ملایر