مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 12:152020-12-26سياسي

هیچ یک از شهرستان های البرز در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد


استاندار البرز با اشاره به اینکه وضعیت کرونا در استان البرز متأثر از تهران است، گفت: در حال حاضر هیچ یک از شهرستان های البرز در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد، - به گزاش خبرگزاری فارس البرز در کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، ظهر امروز در حاشیه ستاد ملی مقابله با کرونا ، به ریاست رییس جمهور و با حضور استانداران به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: خوشبختانه با تلاش های انجام شده توسط کادر درمان، اجرای محدودیت ها و همکاری مردم هیچ یک از شهرستان های البرز در وضعیت قرمز کرونایی نیستند.

استاندار البرز با اشاره به اینکه مردم با پرهیز از عادی انگاری برای توقف شیوع کرونا همچنان همراه باشند، افزود: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا براساس تفویض اختیار به استانداران، محدودیت تردد از ساعت 21 شب تا 4 بامداد حتی در شهرهای دارای وضعیت زرد نیز ادامه دارد.

این مقام مسؤول ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه به دلیل شرایط فصل زمستان وارونگی هوا را داریم و این امر شیوع کرونا را تشدید می کند، تدابیر ویژه ای اتخاذ شد.

وی یادآور شد: بر این اساس از شرکت گاز استان انتظار می رود که طبق مصوبه ستاد ملی نسبت به تامین سوخت گاز برای نیروگاه منتظر قائم و کارخانه سیمان آبیک اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ یک از شهرستان های البرز در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد

هیچ یک از شهرستان های البرز در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد