مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 11:502020-12-26سياسي

فیبر نوری بخش احمدی تا پایان سال به بهره برداری می رسد


52 کیلومتر فیبر نوری برای اتصال 11سایت روستایی در بخش احمدی با 65درصد پیشرفت فیزیکی انجام شده و تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/هرمزگان 52 کیلومتر فیبر نوری برای اتصال 11سایت روستایی در بخش احمدی با 65درصد پیشرفت فیزیکی انجام شده و تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

نماینده هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل ارتباطات فناوری اطلاعات هرمزگان با انتقاد از وضعیت زیرساخت های مخابراتی در روستاها، گفت: 9 ماه از آغاز سال تحصیلی گذشته است و 6درصد دانش آموزان روستایی به زیرساخت های اینترنتی جهت آموزش مجازی دسترسی ندارند و عملاً از تحصیل بازمانده اند.

بهانه تحریم ها و کمبود تجهیزات، برای بازماندن از تحصیل و تغییر در سرنوشت فرزندانمان در روستاها به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

مرادی افزود: از شروع پیگیری آنتن دهی تلفن همراه و سرعت اینترنت برای تعدادی از روستاها بیش از دو سال می گذرد اما همچنان این مشکلات پابرجاست ، شیوع کرونا و ضرورت استفاده از اینترنت اهمیت این موضوع را دوچندان کرده است.

احمد مرادی همچنین با اشاره به تعطیلی باشگاه پیام مخابرات گفت: رعایت پروتکل ها باعث تعطیلی باشگاه و بیکار شدن کارکنان آن شده است، از مجموعه وزارت ارتباطات انتظار می رود مشکلات معیشتی این دسته از افراد را نیز مدنظر قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیبر نوری بخش احمدی تا پایان سال به بهره برداری می رسد

فیبر نوری بخش احمدی تا پایان سال به بهره برداری می رسد