مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 11:402020-12-26سياسي

منشاء بخشی از مشکلات بی توجهی به اولویت هاست


نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منشاء بخشی از مشکلات، بی توجهی به اولویت هاست، تاکید کرد که بخش زیادی از وقت نمایندگان فارس در مجلس صرف جبران اشتباهات گذشته می شود.

- ابراهیم عزیزی شنبه 6 دی در حاشیه بازدید از پایگاه اورژانس لپویی در جمع فرماندار زرقان، اعضای شورای شهر، شهردار و جمعی از خیران لپویی با اشاره به مشکلات زیرساختی در شهرستان زرقان، اظهار کرد: منشا بسیاری از مشکلات استان فارس، بی توجهی به اولویت ها در انجام پروژه ها بوده و جبران این اشتباهات، چندین ماه وقت ما در مجلس یازدهم گرفته است.

رییس مجمع نمایندگان فارس با تاکید بر لزوم خدمت بی منت به مردم و ضمن بیان اینکه نمی توانیم به مردم بگوییم ما خادم شماییم اما شما فعلا آب، بهداشت، مسکن و.

نیاز ندارید، افزود: یک سری از خواسته های مردم زمان ندارد لذا باید با همه توان در سریع ترین زمان ممکن، برای پاسخ به آنها اقدام کرد و رفع این نیازها را به آینده موکول نکنیم.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس، انجام اشتباهات محرز در برخی پروژه ها را عامل عقب ماندگی امروز فارس در زیرساخت ها عنوان کرد و افزود: به عنوان نمونه یک اقدام بسیار اشتباه در گذشته، برعکس انجام دادن پروژه راه آهن شیراز -گلگهر بوده است به طوری که قطعه یک و دو آن را که اصل کار بوده، رها کرده و قطعه 3


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منشاء بخشی از مشکلات بی توجهی به اولویت هاست

منشاء بخشی از مشکلات بی توجهی به اولویت هاست