مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 11:352020-12-26بين الملل

نیویورک تایمز: تنهایی انگلیس در این روزها/ تست کرونا 130 دلاری در فرودگاه های لندن


نیویورک تایمز طی گزارشی نوشت، پیش از طلوع صبح کریسمس به یاد ماند که انگلیس نه تنها یک کشور جزیره ای است، بلکه خود را بیش از پیش تنها می بیند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه نیویورک تایمز طی گزارشی نوشت، پیش از طلوع صبح کریسمس به یاد ماند که انگلیس نه تنها یک کشور جزیره ای است، بلکه خود را بیش از پیش تنها می بیند.

تصمیم آمریکا از روز دوشنبه مبنی بر اینکه همه مسافران هوایی که از انگلیس وارد می شوند باید آزمایش ویروس کرونا را طی 72 ساعت پس از عزیمت انجام دهند، زیاد شوک آور نبود، اما ضربه تلخی در فصل غم انگیز تعطیلات بود.

* کرونای جدید چه بر سر انگلیس آورد به نوشته این گزارش، نوع جدیدی از ویروس کرونا که بیم انتشار سریع آن وجود دارد، ده ها کشور را بر آن داشته تا از ورود مسافران از انگلیس جلوگیری کنند.

محدودیت های قرنطینگی در این کشور تا روز شنبه 48 میلیون نفر را شامل می شد.

حتی پس از آنکه فرانسه برای مدت کوتاهی ممنوعیت ورود مرزی به علت نگرانی در مورد این ویروس را لغو کرد، هزاران کامیون در امتداد سواحل انگلیس گرفتار ماندند.

از دیگر عوامل موثر بر بی ثباتی در این کشور، توافق لحظه آخری برگزیت با اتحادیه اروپا بود که مانع از خروج انگلیس از این بلوک، بدون یک توافق شد، اما یک یادآوری دردناک از تصمیم این کشور برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک تایمز: تنهایی انگلیس در این روزها/ تست کرونا 130 دلاری در فرودگاه های لندن

نیویورک تایمز: تنهایی انگلیس در این روزها/ تست کرونا 130 دلاری در فرودگاه های لندن