مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 11:352020-12-26اقتصادي

ابلاغ مصوبه اختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی برای سه استان سیل زده کشور


هیات دولت مصوبه اختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات ناشی از سیل در استان های بوشهر، هرمزگان و گیلان را ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت، هیات وزیران در جلسه مورخ 30 آذر 1399، با اختصاص اعتبار تا سقف مبلغ 1258 میلیارد و 422 میلیون ریال اعتبار برای بازسازی بخش های خسارت دیده ناشی از سیل و آب گرفتگی در استان های بوشهر و هرمزگان موافقت کرد.

اعتبار مذکور شامل کمک بلاعوض جهت احداث واحدهای مسکونی شهری و روستایی، تعمیر واحدهای مسکونی شهری، روستایی و تجاری، تأمین لوازم معیشتی واحدهای مسکونی آسیب دیده، کمک هزینه اسکان موقت واحدهای مسکونی شهری و روستایی، هزینه های پشتیبانی و ارایه خدمات فنی و مدیریتی و آواربرداری، بازسازی تأسیسات روبنایی داخل محدوده و دفع آب های سطحی و تأمین زمین در دو استان یاد شده است.

همچنین مبلغ 1437 میلیارد و 900 میلیون ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت با سود و کارمزد 4 درصد در مناطق روستایی و 5 درصد در مناطق شهری به منظور جبران خسارات وارده در استان های بوشهر و هرمزگان با ضمانت زنجیره ای اختصاص داده شد.

به موجب این مصوبه همچنین مبلغ 50 میلیارد ریال اعتبار (شامل 10 میلیارد ریال به صورت اعتبار هزینه ای و 40 میلیارد ریال به صورت اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای) به منظور تسو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ مصوبه اختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی برای سه استان سیل زده کشور

ابلاغ مصوبه اختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی برای سه استان سیل زده کشور