مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 11:252020-12-26سياسي

آثار فضای مجازی در کف جامعه نمایان است


امروز آثار فضای مجازی در کف جامعه نمایان است.

- ایسنا/زنجان دادستان زنجان گفت: امروز آثار فضای مجازی در کف جامعه نمایان است.

حجت الاسلام محسن کرمی ظهر امروز (6 آذرماه) در جلسه شورای فرهنگ عمومی ابهر با تاکید بر اینکه در انجام اموری که مورد نیاز جامعه است و می تواند در حل مشکلات موثر باشد نباید تعلل کرد، گفت: باید ظرفیت هایی که در جامعه برای حل مشکلات وجود دارد، به فعلیت برسد.

وی با اشاره به موضوعات مطرح شده در جلسه در حوزه طلاق، یادآور شد: هر گونه طلاق باید مسبوق به گذراندن دوران مشاوره باشد و ساز کار قانونی برای این امر تعریف شود.

این مسئول با تاکید بر ضرورت توجه به موضوع پیشگیری در همه حوزه ها، اضافه کرد: متاسفانه بسیاری از ما عادت کردیم که هزینه را بعد از مشکلاتی که پیش می آید انجام دهیم که همین موضوع سبب بروز مشکلات بعدی می شود.

کرمی با یادآوری اینکه علاوه بر مشاوره های قبل از ازدواج باید استفاده از ظرفیت مشاوران در حین زندگی نیز مورد توجه زوجین قرار گیرد، اضافه کرد: بسیاری از مشکلات که منجر به طلاق می شود با مشاوره قابل حل است.

وی ادامه داد: کسانی که در مراکز مشاوره مشغول فعالیت هستند باید حتماً دوره های تخصصی را طی کنند و این دوره ها حتماً باید پربار باشد، اضافه کرد: تبلیغات در حوزه اهمیت مشاوره و مراکز مشاوره از موضوعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار فضای مجازی در کف جامعه نمایان است

آثار فضای مجازی در کف جامعه نمایان است