مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 10:352020-12-26دانش

نسبت دانشجو به هیات علمی در دانشگاه کردستان متناسب نیست


رحمت صادقی، رییس دانشگاه کردستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به کسب رتبه های مختلف در نظام های رتبه بندی داخلی و خارجی گفت: - رییس دانشگاه کردستان گفت: بیش از 12 هزار دانشجو در دانشگاه کردستان تحصیل می کنند که تعداد اعضای هیات علمی به این نسبت رشد نداشته و به ازای 35 نفر دانشجو یک استاد داریم.

رحمت صادقی، رییس دانشگاه کردستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به کسب رتبه های مختلف در نظام های رتبه بندی داخلی و خارجی گفت: در isc ارتقای خوبی داشته ایم در حالی که تا کنون جایگاه نزدیک به 40 داشتیم، اما با هدفگذاری انجام شده، امیدواریم در سال 99 به زیر 20 برسیم و این دستاورد بزرگی برای دانشگاه خواهد بود که هم منجر به اختصاص بودجه برای دانشگاه شده و هم افزایش اختیارات را در پی خواهد داشت.

صادقی اظهار کرد: میانگین افزایش بودجه دانشگاه ها 40 درصد بوده، اما دانشگاه کردستان با 54.

4 درصد افزایش، بالاترین افزایش بودجه در کل دانشگاه های کشور را داشته که اگر به نتیجه نهایی برسد، سال آینده مشکل خاصی نخواهیم داشت.

رییس دانشگاه کردستان با اشاره به جذب عضو هیات علمی ابراز کرد: تلاش کردیم در جذب هیات علمی مجموعه ای از اقدامات را دنبال کنیم که در این راستا برای سال 99، 25 نفر سهمیه گرفتیم که این هم نتیجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسبت دانشجو به هیات علمی در دانشگاه کردستان متناسب نیست

نسبت دانشجو به هیات علمی در دانشگاه کردستان متناسب نیست