مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 10:252020-12-26اقتصادي

بدهی 30 میلیارد تومانی شرکت ها و موسسه های شهرداری به صندوق ذخیره کارکنان


مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران اعلام کرد: بیشتر مطالبات موسسه صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران، از شرکت های همشهری و بهره برداری متروی تهران است؛ - مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران اعلام کرد: بیشتر مطالبات موسسه صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران، از شرکت های همشهری و بهره برداری متروی تهران است؛ اما با مذاکراتی که انجام شده به زودی موسسه همشهری از لیست بدهکاران خارج می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد قائمی امیری درباره مطالبات موسسه متبوعش از موسسات و سازمان های وابسته و شرکت های تابعه شهرداری تهران، بیان کرد: عمده مطالبات موسسه از شرکت های همشهری و بهره برداری مترو تهران است و علاوه بر این دو شرکت از 10 شرکت و موسسه دیگر هم مطالباتی دارد که معمولا با کمی تاخیر این مطالبات پرداخت می شود.

به گفته وی، میزان کل مطالبات موسسه صندوق ذخیره کارکنان، از همه شرکت ها و موسسه ها تا پایان آبان بیش از 30 میلیارد تومان برآورد شده است.

در همین زمینه با تصمیمات مدیران موسسه برای کاهش مطالبات و جلوگیری از تضییع حقوق دیگر موسسات و سازمان ها که در موعد مقرر حق عضویت اعضای خود را پرداخت می کنند، مقرر شد تا با ساز و کارهایی این مطالبات را به حداقل برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی 30 میلیارد تومانی شرکت ها و موسسه های شهرداری به صندوق ذخیره کارکنان

بدهی 30 میلیارد تومانی شرکت ها و موسسه های شهرداری به صندوق ذخیره کارکنان