مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 09:202020-12-26اقتصادي

قانون جدید مالیاتی چه برسر شرکت های پرداخت یار می آورد؟


ارتباط فردا یک شرکت PSP نیست ولی از معدود پرداخت یارهایی است که با بسیاری ازPSPهای بزرگ همچون تجارت الکترونیک پارسیان، ایران کیش و به پرداخت ملت همکاری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام ارتباط فردا، در این مطلب فرشید اردوانی، معاون بازاریابی و عملیات شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا به مهمترین چالش های این روزهای پرداخت یارها پرداخته است.

چالشی به نام کد مالیاتی معاون بازاریابی و عملیات ارتباط فردا با اشاره به قانون جدید مالیاتی بانک مرکزی در خصوص الزام کسب وکارها به دریافت کد مالیاتی برای استفاده از ابزارهای پرداخت، بیان کرد: هدف این قانون سر و سامان دادن به نظام مالیاتی کشور است اما شیوه اجرا، شتاب زده است و با اجرای آن شرکت های پرداخت یاری که حمایت کننده و تسهیل کننده کسب وکارهای نوظهور هستند صدمه خواهند دید.

چرا که هدف بازاریابی پرداخت یارها همین کسب وکارها هستند که برای ورود به بازار نیاز به حمایت دارند اما رگولاتور آنها را ملزم کرده است تا برای استفاده از ابزارهای پرداخت کد مالیاتی دریافت کنند.

درصورتی که بسیاری از آنها هنوز با فرایندهای قانونی آشنا نیستند.

همانطور که می دانیم شرکت های بزرگی که فرایندهای اداری و قانونی را طی کردند، برای اخذ خدمات به سراغ شرکت های PSP خواهند رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون جدید مالیاتی چه برسر شرکت های پرداخت یار می آورد؟

قانون جدید مالیاتی چه برسر شرکت های پرداخت یار می آورد؟