مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 09:002020-12-26سياسي

نحوه ابلاغ احکام تامین اجتماعی به مخاطبان در مناطق دور دست و خارج از کشور


بخشنامه جامع ابلاغ احکام و اوراق که با همکاری معاونت های بیمه ای و حقوقی، مجلس و امور بین الملل تلخیص، تجمیع و تنقیح شده است از سوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به تمامی مدیران ستادی و استانی این سازمان ابلاغ شد.

- بخشنامه جامع ابلاغ احکام و اوراق که با همکاری معاونت های بیمه ای و حقوقی، مجلس و امور بین الملل تلخیص، تجمیع و تنقیح شده است از سوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به تمامی مدیران ستادی و استانی این سازمان ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به اهمیت موضوع ابلاغ، نحوه انجام و تأثیر آن در حقوق سازمان و مخاطبین و همچنین به منظور ایجاد رویه واحد در ابلاغ احکام مطالباتی و سایر اوراق، این بخشنامه با استفاده از مواد (5) تا (11) آیین نامه اجرایی ماده (50) قانون تأمین اجتماعی، مفاد قانون آیین دادرسی مدنی و آیین نامه نحوه استفاده از سامانه های رایانه ای یا مخابراتی تنظیم شده و واحدهای اجرایی مکلفند امر ابلاغ اوراق مربوطه را وفق شرایط این بخشنامه حسب مورد به صورت الکترونیکی یا فیزیکی (از طریق مأمورین ابلاغ) انجام دهند.

فصل اول: تعاریف و اصطلاحات 1‏- احکام مطالباتی و اوراق اجرایی: عبارت است از احکام اعلام بدهی، صورتحساب های دوره ای، آرای هیات های بدوی و تجدیدنظر تشخیص مطالبات و احکام ابلاغ آراء، استعلام موضوع ماده (5) آیین نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه ابلاغ احکام تامین اجتماعی به مخاطبان در مناطق دور دست و خارج از کشور

نحوه ابلاغ احکام تامین اجتماعی به مخاطبان در مناطق دور دست و خارج از کشور