مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 08:552020-12-26حوادث

ساختمان مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی «پسابندر» احداث می شود


معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از آغاز عملیات احداث ساختمان مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی پسابندر (MRCC) خبر داد.

- چابهار - معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از آغاز عملیات احداث ساختمان مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی پسابندر (MRCC) خبر داد.

عباس آذرپیکان در گفت و گو با خبرنگار مهر ، درباره شروع عملیات احداث ساختمان مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی در بندر چابهار، اظهار داشت: این مرکز با متراژ 542 متر مربع زیربنا و در 3 طبقه با اسکلت بتنی و محوطه سازی در زمینی به مساحت 500 متر مربع در پسابندر ساخته می شود.

وی، برآورد اولیه هزینه های اجرایی برای احداث این پروژه را 102 هزار میلیون ریال اعلام کرد و افزود: هزینه احداث این ساختمان از محل اعتبارات اندوخته (سرمایه ای) سازمان بنادر و دریانوردی تأمین می شود.

معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه پس از بروز هر حادثه دریایی، اولین مکانی که با آن ارتباط و تماس اضطراری برقرار می شود؛ نزدیکترین مرکز تجسس و نجات دریایی آن منطقه است، تصریح کرد: ارتقای ایمنی تردد دریایی، جلوگیری از بروز حوادث احتمالی، جلوگیری از آلودگی دریایی و کمک های پزشکی و اقدامات امدادی از اهداف پروژه ساختمان مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی پسابندر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی «پسابندر» احداث می شود

ساختمان مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی «پسابندر» احداث می شود