مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 08:202020-12-26پزشكي

کاهش مبتلایان به کرونا در تایباد و اعلام وضعیت زرد


از 27 آذرماه تاکنون هیچ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) شهر تایباد بستری نشده و این کاهش وضعیت نارنجی شهرستان را به زرد تبدیل کرده است.

- محسن سیاح در گفت وگو با خبرنگار فارس در تایباد، اظهار کرد: علت این کاهش در شیوع اپیدمی ویروس کرونا رعایت همه جانبه شهروندان، اصناف و مدیران ادارات است که با مشارکت و انسجام توانستند وضعیت کنونی شهرستان را به حالت زرد تبدیل کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح غربالگری در تایباد، بیان کرد: تاکنون 95 درصد جمعیت این شهرستان در این طرح پایش و غربالگری شده اند، همچنین نظارت های ماموران بهداشت و درمان در تمام مدت از نقاط مختلف عامل موثری برای کنترل و مهار این بیماری بشمار می رود.

فرماندار تایباد ادامه داد: با نظارت بر اصناف، واحدهای متخلف شناسایی و پس از تذکرات لسانی درصورت عدم توجه به هشدارهای بازرسان و ستاد کرونای شهرستان واحدهای آنها پلمب شده است.

سیاح مطرح کرد: زرد شدن وضعیت شهرستان نشانه پاک بودن مطلق و برنگشتن بیماری نیست، بلکه باید برای تثبیت این وضعیت شهروندان و اصناف تلاش بیشتری کنند تا با رعایت پروتکل های بهداشتی در برابر این ویروس مقابله کرده و با توجه به فصل سرما و انتشار بیشتر بیماری آن را مهار نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مبتلایان به کرونا در تایباد و اعلام وضعیت زرد

کاهش مبتلایان به کرونا در تایباد و اعلام وضعیت زرد