مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 08:202020-12-26سياسي

تشریح برنامه های هفته بصیرت در مازندران


مسئول بسیج کارمندان سپاه کربلا برنامه های هفته بصیرت و گرامیداشت 9 دی را در دستگاه های اجرایی استان اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ علی نجفی پیش ازظهر شنبه در نشست خبری بصیرت با گرامیداشت حماسه 9 دی و نقش آفرینی مردم مقابل فتنه عمیق و پیچیده از آن به عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: نقش بسیج کارمندان در دفاع مقدس با ایام هفته بصیرت تقارن پیدا کرده است.

وی با اشاره به برنامه هفته بصیرت، فضاسازی ادارات برای ایام فاطمیه، سالگرد شهادت سردار سلیمانی، تهیه تولیدات فرهنگی برای شهیدان، روایتگری دفاع مقدس در پایگاه های مقاومت، مسابقه کتابخوانی در فضای مجازی، نصب تصویر شهید سلیمانی با عنوان پلاک آسمانی، تهیه کلیپ 9 دی، نذر خون را از جمله برنامه ها بیان کرد.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقه فرهنگی 9 دی، نشست بصیرتی و تجلیل از خانواده های شهدا، نهضت روشنگری و کمک مومنانه از دیگر برنامه ها است وطی چهار مرحله کمک مومنانه بیش از سه هزار بسته معیشتی توسط کارکنان توزیع شده است.

سرهنگ نجفی، تقدیر از فرماندهان پایگاه های مقاومت، عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده های شهدا از دیگر برنامه ها بیان کرد و گفت: در هفته بصیرت، میز خدمت جهادی در روستاهای استان برپا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های هفته بصیرت در مازندران

تشریح برنامه های هفته بصیرت در مازندران