مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 08:102020-12-26اقتصادي

رونق مشاغل خانگی در روستای «کهریز» کبودراهنگ


بانوان روستای کهریز مشاغل خانگی همچون قالیبافی را حفظ کرده اند و علاوه بر این کارگاه تنورسازی رونق خوبی در این روستا دارد و تنورهای ساخته شده را به استان کردستان و بیجار صادر می کنند.

- ایسنا/همدان بانوان روستای کهریز مشاغل خانگی همچون قالیبافی را حفظ کرده اند و علاوه بر این کارگاه تنورسازی رونق خوبی در این روستا دارد و تنورهای ساخته شده را به استان کردستان و بیجار صادر می کنند.

روستای کهریز یکی از روستا های مرزی همدان- بیجار در بخش گل تپه از توابع شهرستان کبودراهنگ است که 65 کیلومتر با مرکز بخش و 130 کیلومتر با مرکز استان همدان فاصله دارد.

موضوع مهمتر اینکه مردم کهریز پس از روستای چورمق بالاترین درصد تحصیلات عالیه را به خود اختصاص داده اند و بیشتر جمعیت کهریز در استان تهران و دیگر استان ها پست های مهمی دارند علاوه بر آن نیز اکثر معلمان بخش گل تپه اهل کهریز هستند.

دهیار روستای کهریز از رونق این روستا سخن به میان آورد.

محمد معیدی به خبرنگار ایسنا گفت: مردم روستای کهریز در همه زمینه ها توانمندی هایی دارند از جمله فتح قله های علم و دانش که در بخش گل تپه زبانزد هستند تا مشارکت در کارهای عمرانی روستا و داشتن روحیه همدلی مردم این روستا را از دیگر روستاها متمایز کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق مشاغل خانگی در روستای «کهریز» کبودراهنگ

رونق مشاغل خانگی در روستای «کهریز» کبودراهنگ