مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 08:102020-12-26اقتصادي

تعامل صنعت برق یزد و دانشگاه برای کاهش هزینه ها و خودکفایی


مدیر دفتر تحقیقات و کنترل کیفیت تجهیزات شرکت برق منطقه ای یزد از تعاملات صنعت برق یزد و دانشگاه برای کاهش هزینه ها و وابستگی به خارج از کشور خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر دفتر تحقیقات و کنترل کیفیت تجهیزات شرکت برق منطقه ای یزد از تعاملات صنعت برق یزد و دانشگاه برای کاهش هزینه ها و وابستگی به خارج از کشور خبر داد.

محمد زارعشاهی با بیان این که مهم ترین وظیفه دفتر تحقیقات و کنترل کیفیت تجهیزات شرکت برق منطقه ای یزد، برقراری ارتباط موثر با واحدهای مختلف شرکت برای نیازسنجی اولویت های پژوهشی هر واحد است، گفت: فراخوان این نیازسنجی در اردیبهشت ماه سال 99 اعلام و نیازهای واحدهای مختلف شرکت با همکاری آن ها استخراج شد که مراحل تبدیل نیازها به اولویت های پژوهشی شرکت و عقد قراردادهای لازم در دست اجرا است.

وی با تاکید بر لزوم تعامل و ارتباط صنعت برق و دانشگاه برای رفع چالش های پیش رو، افزود: دفتر تحقیقات و کنترل کیفیت تجهیزات شرکت برق منطقه ای یزد با همکاری کارشناسان معاونت های بهره برداری و طرح و توسعه این شرکت اقدام به برگزاری نشست های همفکری با دانشگاه یزد در حوزه خوردگی بتن کرده که استفاده از دانش اساتید این دانشگاه در رفع مشکل خط مهریز و معضل خوردگی بتن فونداسیون تجهیزات پست ها از دستاوردهای این نشست هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل صنعت برق یزد و دانشگاه برای کاهش هزینه ها و خودکفایی

تعامل صنعت برق یزد و دانشگاه برای کاهش هزینه ها و خودکفایی