مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 08:052020-12-26اقتصادي

تصویب مقررات برای حل مشکل تبلیغات نامتناسب در اپلیکیشن ها


مرکز ملی فضای مجازی برای حل مشکل تبلیغات نامناسب در اپلیکیشن ها برای کودکان و نوجوانان، پالایش تبلیغات گوگل ادموب و تصویب مقررات در زمینه مسئولیت حقوقی تبلیغات با رده سنی را در نظر گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز ملی فضای مجازی، امیر خوراکیان با اشاره به مشکل جهانی تبلیغات نامناسب در برنامه های کاربردی موبایل که تهدیدی برای مخاطبان کودک و نوجوان کشورمان محسوب می شود، گفت: مرکز ملی فضای مجازی برای حل این مشکل در کشور، راهکارهایی مانند پالایش تبلیغات گوگل ادموب، اضافه شدن شرط تناسب سنی تبلیغات و برنامه، همچنین تصویب مقررات در زمینه مسئولیت حقوقی تبلیغات نامتناسب با رده سنی را در نظر گرفته است.

نقش ایران در بازار محتوای حلال منطقه معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی با اشاره به پیشرو بودن ایران در حوزه تولید و فعالیت برنامه های کاربردی تلفن همراه (اپلیکیشن) در منطقه، از ظرفیت مناسب فروشگاه های ایرانی ارائه دهنده این برنامه ها برای ورود به بازار محتوای حلال کشورهای منطقه خبر داد.

وی با تأکید بر موفقیت ایران در حوزه طراحی و تولید انواع برنامه های کاربردی تلفن همراه در منطقه از آن به عنوان یکی از ویژگی های مثبت و روبه جلو فعالیت ایران در فضای مجازی یاد کرد و گفت: از آنجا که رشد و توسعه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب مقررات برای حل مشکل تبلیغات نامتناسب در اپلیکیشن ها

تصویب مقررات برای حل مشکل تبلیغات نامتناسب در اپلیکیشن ها