مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 07:152020-12-26سياسي

350 کیلومتر بزرگراه در اردبیل در حال احداث است


در سال گذشته که 60 کیلومتر جاده در استان اردبیل در دست احداث داشتیم که امروز 350 کیلومتر جاده چهار خطه در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اکبر بهنام جو در آیین تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان جدید انگوت با اشاره به اجرای پروژه های راهسازی در شمال استان از جمله چهار خطه کردن سه راهی صحرا به مشگین شهر، بهره مندی این بخش از این زیرساخت ارتباطی را یادآور شد و اظهار کرد: اهالی این شهرستان نیز از مزیت این جاده ارتباطی بهره مند می شوند و در ارتباط با مرکز استان مشکلی نخواهند داشت.

وی از در حال اجرا بودن پروژه های مختلف راهسازی در استان خبر داد و گفت: در سال گذشته که 60 کیلومتر جاده در استان در دست احداث داشتیم که امروز 350 کیلومتر جاده چهار خطه در استان در حال اجرا است.

استاندار اردبیل به شهرستان شدن انگوت و خدمات ارائه شده به این بخش اشاره کرد و گفت: با اینکه قبل از شهرستان شدن نیز خدمات مختلفی چون برق رسانی، آبرسانی، کمک به شهرداری ها و ایجاد شهرک صنعتی در این بخش انجام می شد، اما اختصاص ردیف بودجه ای مستقل روند این خدمات را سرعت می بخشد.

بهنامجو با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای توسعه انگوت اظهار کرد: پروژه های بزرگی در منطقه تعریف شده که اجرای آبرسانی تازه کند نمونه ای از آن است که نزدیک به 80 میلیارد تومان اعتبار تاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

350 کیلومتر بزرگراه در اردبیل در حال احداث است

350 کیلومتر بزرگراه در اردبیل در حال احداث است