مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 07:052020-12-26اقتصادي

راه اندازی سوییفت داخلی میان بانک مرکزی ایران و سوریه / بانک مشترک تاسیس می شود


عضو ستاد تعاملات اقتصادی ایران با عراق و سوریه گفت: به منظور مقابله با تحریم ها در تلاش هستیم تا یک سوییفت داخلی میان بانک های مرکزی ایران و سوریه ایجاد کنیم که مقدمات فنی اجرای این طرح در مرحله پایانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ستاد چالش ملی جهش صادرات، سومین رویداد رسانه ای بررسی خلاء های فناورانه صادرات با تکیه بر تکمیل ارزش به همت شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج و بارویکرد بررسی موانع صادرات به کشور سوریه برگزار شد.

گل محمدی: ایجاد سوییفت داخلی میان بانک مرکزی ایران و سوریه در آینده نزدیک یکی از اعضای ستاد توسعه اقتصادی ایران با عراق و سوریه در این نشست با اشاره به حلقه های مفقوده توسعه مناسبات اقتصادی میان ایران و سوریه اظهار داشت: عمده روابط ایران و سوریه روابط دولتی است و جای بخش خصوصی در این میان خالی است.

گل محمدی با تاکید بر لزوم فعال شدن بخش های خصوصی ایران و سوریه برای افزایش تعاملات اقتصادی ابراز داشت: رفع این مسئله از دوسال گذشته در دستور کار ستاد توسعه روابط اقتصادی ایران با عراق و سوریه قرار گرفته است.

وی تشکیل اتاق های بازرگانی مشترک میان ایران و سوریه را راهکاری برای توسعه روابط اقتصادی دو کشور دانست و گفت: اتاق بازرگانی مشترک ایران و سوریه تا چند ماه آینده به طور رسمی کار خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سوییفت داخلی میان بانک مرکزی ایران و سوریه / بانک مشترک تاسیس می شود

راه اندازی سوییفت داخلی میان بانک مرکزی ایران و سوریه / بانک مشترک تاسیس می شود