مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 06:502020-12-26سياسي

برادرم عیسی!


در این دوره تاریخی بی نظیر که خشونت گرایی و افراطی گرایی ترامپیسم سال هاست که زندگی ایرانیان از هر دین و قومی را با تلخی روبه رو کرده است، ما نیازمند جامعه ای پر از عطوفت، - در این دوره تاریخی بی نظیر که خشونت گرایی و افراطی گرایی ترامپیسم سال هاست که زندگی ایرانیان از هر دین و قومی را با تلخی روبه رو کرده است، ما نیازمند جامعه ای پر از عطوفت، مهربانی و مدارا هستیم و اتفاقاً سیاستمداران و سیاست گذاران باید پیشتاز آن باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی ربیعی، دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری و سخنگوی دولت، در یادداشتی در روزنامه ایران نوشت: وقـــــــــت ذکر حدیث مسیح، برادرم عیسی می گفت رسـول الله و امیرالمؤمنین.

در همه قرون تمدنی اسلامی این مناسبات برادرانه را می شـــد در رؤیــت تابلــــویِ همـــجواری مسجد و کلیسا در خیابان های اصفهان، استانبول و سمرقند و باکو و ارومیه تا بالکان و آن سوی رود دانوب دید.

امروزه اما هویت های مرگبار در اشکال گوناگون خود، آن میراث ملموس تمدنی را در معرض مخاطره قرار داده اند.

هویت ها چگونه مرگبار می شوند و آنچنان که در نمونه داعش دیدیم در قالبی به ظاهر مذهبی یا آنچنان که در قالب شعار امریکا اول ترامپ دیدیم، زندگی را، صلح را در آن سوی خط تقسیم بندی میان ما و آنها به پرسش می گیرند؟ آمارتیاسن در کتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برادرم عیسی!

برادرم عیسی!