مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 06:352020-12-26سياسي

برج سازی را از یمنی ها یاد گرفتید؟


بدیهی است که فرزندان مسوولان نیز مثل هر فرد دیگری در این کشور حق کار و فعالیت و صدالبته حق موفقیت دارند اما این با رانت خواری و بهره مندی از امتیازات ویژه متفاوت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جهان صنعت نوشت: از برگزاری همایش گرگ وال استریت در ترکیه یک هفته می گذرد اما فیلم مربوط به ضیافت شام آن تازه مورد توجه قرار گرفته است.

دو جوان ایرانی با اشاره به موفقیت هایشان در حوزه برج سازی مورد تشویق حاضران قرار می گیرند و انتشار ویدئوی آن به جای برانگیختن غرور ملی و خرسندی از این نمایش موفقیت، اعتماد عمومی را جریحه دار می کند.

دلیلش نیز نام خانوادگی دو جوان یادشده است یعنی ولایتی ها.

محمد و علی اصغر ولایتی که پدر بزرگوارشان از برجسته ترین سیاسیون و مسؤولان نظام است؛ همان آقای ولایتی که به ما توصیه می کرد از یمنی ها یاد بگیرید که چگونه در برابر تهدید و تحریم مقاومت می کنند.

به جای لباس، لنگ می بندند و اسلحه به دست دارند و چند تکه نان خشک دست شان است با پای پیاده و سعودی ها از دست اینها عاجز شده اند .

همان آقای ولایتی که سال قبل وقتی پویش فرزندت کجاست؟ راه افتاد تا انزجار افکار عمومی را از پدیده آقازادگی به رخ کشد، هیچ توضیحی درباره فرزندانش نداد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برج سازی را از یمنی ها یاد گرفتید؟

برج سازی را از یمنی ها یاد گرفتید؟