مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 06:352020-12-26سياسي

قول دادستان برای اصلاح وضعیت منطقه غرب شهرکرد


دادستان عمومی و انقلاب چهارمحال و بختیاری با اشاره به عزم همه دستگاه ها برای جلوگیری از فروش مواد مخدر در منطقه غرب شهرکرد گفت: اجرای طرحی در دست اقدام است و این قول را می دهم که در آینده نزدیک شاهد بهبود وضعیت این منطقه باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به دنبال ثبت سوژه عبدالرضا علیمحمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص مطالبات مردم غرب شهرکرد مبنی بر ریشه کن کردن فروش مواد مخدر و ناهنجاری های اجتماعی در این منطقه گفت: به مردم حق می دهیم که گلایه داشته باشند اما این بدان معنی نیست که برای اصلاح این منطقه کاری صورت نگرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب چهارمحال و بختیاری با اشاره به عزم جدی مجموعه دادستانی، پلیس مبارزه با مواد مخدر، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، استاندار چهارمحال و بختیاری و فرماندار شهرکرد برای اصلاح وضعیت این منطقه خاطرنشان کرد: در سال 98 و 99 تعداد 55 مرکز توزیع مواد مخدر پلمب شده است که 48 مورد آن مربوط به همین منطقه غرب شهرکرد می باشد.

وی خاطرنشان کرد: تعداد سه جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در این منطقه برگزار شده  و طرح های بسیاری برای ریشه کن کردن فروش مواد مخدر اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول دادستان برای اصلاح وضعیت منطقه غرب شهرکرد

قول دادستان برای اصلاح وضعیت منطقه غرب شهرکرد