مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 06:352020-12-26اقتصادي

آبیاری فضای سبز ملایر مدیریت می شود


در راستای بهینه سازی مصرف آب در فضای سبز شهری، سیستم آبیاری ‏تحت فشار در بلوار مبل منبت شهید مطهری شهر ملایر به طول سه کیلومتر اجرا شد.

- ایسنا/همدان شهردار ملایر گفت: در راستای بهینه سازی مصرف آب در فضای سبز شهری، سیستم آبیاری ‏تحت فشار در بلوار مبل منبت شهید مطهری شهر ملایر به طول سه کیلومتر اجرا شد.

‏ حسین بابایی در گفت وگو با ایسنا، افزود: صرفه جویی در مصرف آب ضرورتی اجتناب ناپذیر برای جلوگیری از بحران آب است و در سال های اخیر با اتخاذ راهکارها و اجرای تمهیدات مناسب، ساماندهی سیستم های آبیاری فضای سبز و تغییر الگوهای سنتی آبیاری به روش های نوین را در دستور کار داریم.

وی اظهار کرد: کمبود منابع آب از یکسو و افزایش تقاضای آب از سوی دیگر، ضرورت استفاده کارآمد و بهینه از منابع آب را دوچندان می کند بنابراین مدیریت بهره برداری از آب در فضای سبز شهری حائز اهمیت است.

بابایی ادامه داد: شهرداری ملایر تاکنون آبیاری تحت فشار را در بلوار آیت الله میرشاهولد و بلوار آیت الله شهید بهشتی اجرا نکرده و عملیات اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در بلوار مبل منبت شهید مطهری نیز آغاز شده است.

وی هدف از اجرای این طرح را افزایش راندمان آبیاری، کاهش استفاده از ماشین آلات آبیاری تانکری و حفاظت از منابع آب های زیرزمینی عنوان کرد و گفت: امیدواریم با گس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبیاری فضای سبز ملایر مدیریت می شود

آبیاری فضای سبز ملایر مدیریت می شود