مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 06:202020-12-26حوادث

هلال احمر خراسان شمالی به 150 نفر گرفتار در برف کمک رسانی کرد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: جمعیت هلال احمر استان به 150 نفر از هم وطنانمان که در گردنه امین الله و اسدلی بجنورد گرفتار برف و کولاک شده بودند امدادرسانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی، ابوالفضل محبان اظهار کرد: بیش از 80 نفر از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در قالب 22 تیم شب گذشته و بامداد امروز با حضور در حوادث مختلف بعد از ساعت ها تلاش توانستند به 150 نفر از هم وطنانمان که در گردنه امین الله و اسدلی بجنورد گرفتار برف و کولاک شده بودند امدادرسانی کنند و 14 نفر را نیز نجات دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی ضمن اعلام آمادگی امدادگران این جمعیت برای مقابله با حوادث زمستانی گفت: عملیات امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف توسط 55 نفر از پرسنل و نجات گران جمعیت هلال احمر بجنورد در قالب 15 تیم مدیریت شد.

وی افزود: 3 تیم 5 نفره متشکل از نجات گران جمعیت هلال احمر اسفراین و هیأت کوهنوردی اسفراین نیز طی عملیات جستجو و نجات چندین ساعته 10 نفر از کوهنوردان را که در ارتفاعات شاه جهان مفقودشده بودند نجات دادند.

محبان ادامه داد: 3 نفر از در راه ماندگان که در مسیر جاده قدیم بدرانلو به بجنورد اسیر برف و کولاک شده بودند توسط تیم نجات هلال احمر شهرستان بجنورد نجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر خراسان شمالی به 150 نفر گرفتار در برف کمک رسانی کرد

هلال احمر خراسان شمالی به 150 نفر گرفتار در برف کمک رسانی کرد