مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 06:202020-12-26اجتماعي

مه غلیظ و سرما و یخبندان شدید خاش را فرا گرفت


از شب گذشته تاکنون مه غلیظ، گرد و غبار و سرما و یخبندان شدید خاش سیستان و بلوچستان را فرا گرفته و زندگی مردم را در این شهرستان و بویژه در نقاط روستایی و عشایری مختل کرده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان از شب گذشته تاکنون مه غلیظ، گرد و غبار و سرما و یخبندان شدید خاش سیستان و بلوچستان را فرا گرفته و زندگی مردم را در این شهرستان و بویژه در نقاط روستایی و عشایری مختل کرده است.

در شرایط دشوار سرما یخبندان شدید تفتان و نقاط کوهستانی و دشت و بیابان خاش و غبار و مه غلیظ، ضروری است که مردم بدون دلیل از منزل خارج نشوند و استفاده از پوشش گرم اجتناب ناپذیر می باشد.

مردم مناطق خاش، حاشیه تفتان و پشتکوه و سنگان و ترشاب و دشت های موزن، رباط، آبخوان، کلکلی، کارواندر، کروجی، شورآپ، تلگزی، شوگه، خان بی بی، آپک سیاهان، اسپیتک، جودین و غیره در این فصل از سال مشقت های فراوانی را متحمل می شوند.

رییس شورای روستا شوگه خاش سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد شدید و یخبندان سبب شده که دامداران خانه نشین شوند و دام های مردم در این شرایط دشوار سرما قادر به چرا رفتن نیستند.

محمدامین میربلوچزهی بیان کرد: سهمیه نفت مردم نیز با توجه به مصرف بالا در این فصل به پایان رسیده و اعلام کالابرگ جدید و نیز پیش بینی سهمیه اضطراری از ضرورت های اجتناب ناپذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مه غلیظ و سرما و یخبندان شدید خاش را فرا گرفت

مه غلیظ و سرما و یخبندان شدید خاش را فرا گرفت