مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 06:102020-12-26ورزشي

ورزش در خانه متناسب با توانایی افراد انجام شود


کارشناس ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ورزش در خانه باید متناسب با توانایی افراد انجام شود.

- ایسنا/زنجان کارشناس ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ورزش در خانه باید متناسب با توانایی افراد انجام شود.

سونیا لطف اللهی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با ورزش خانگی برای خانواده ها، اظهار کرد: ورزش هایی که در خانه انجام می شود نباید خارج از توانایی افراد بوده و باید متناسب با توانایی افراد، تمرینات ورزشی در خانه انجام شود.

وی افزود: انجام تمرینات ورزشی باید روزانه به مدت 30 الی 45 دقیقه مانند وعده های غذایی در برنامه های افراد گنجانده شود، البته افرادی که بیماری های زمینه ای یا فشار خون دارند باید تحت نظر پزشک خود، تمرینات ورزشی را انجام دهند.

این مسئول با اشاره به اینکه انجام حرکات ورزشی سبک و طناب زنی نیز باید باتوجه به توانایی افراد انجام شود، تصریح کرد: در خانه های آپارتمانی که برای انجام ورزش محدودیت و مشکلاتی وجود دارد، می توان با انجام ورزش در ساعت هایی از روز که زمان استراحت نیست، تمرینات ورزشی را انجام داد.

لطف اللهی با بیان اینکه تمرینات ورزشی باید 2 الی 3 ساعت بعد از وعده های اصلی غذایی انجام شود، زیرا در غیر این صورت باعث سوء هاضمه می شود، ادامه داد: با توجه به اینکه برای ورزش کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش در خانه متناسب با توانایی افراد انجام شود

ورزش در خانه متناسب با توانایی افراد انجام شود