مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 06:002020-12-26پزشكي

منشاء ویروس جهش یافته کرونا کجاست؟


استاد اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به منشاء ویروس جهش یافته کرونا در بریتانیا و با تاکید بر اینکه بعید بنظر می رسد که ویروس جهش یافته در تابستان به کشور ما رسیده باشد، - عنوان کرد: طغیان اپیدمی نه در مورد ابتلا و نه در مورد مرگ در قبل از  اواسط آبان ماه در ایران دیده نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمید سوری استاد اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی طی یادداشتی درباره منشاء ویروس جهش یافته کرونا در بریتانیا، آورده است: داستان شروع جهش ویروس به اواسط سپتامبر برمی گردد که از راسوهای دانمارکی آغاز و منجر به کشتن تعداد قابل توجهی راسو در آن کشور و دفن آنها شد و اخیرا بخاطر آلودگی خاک و آب و انتقال به انسان ها لاشه راسوها را از خاک خارج کرده و سوزاندند.

البته این در حالیست که مرگ ناشی از کرونا در دانمارک از آن تاریخ و حتی هفته ها قبل از آن تا به امروز هرگز به روزانه 20 مرگ هم نرسیده، لذا شاهد طغیان اپیدمی در آن کشور نبوده ایم.

درهمین راستا موارد تایید شده کرونا در دانمارک هم از حدود دو ماه بعد آن تاریخ کمی افزایش نشان می دهد.

وی با اشاره به جهش اخیر ویروس در بریتانیا، آورده است: در انگلستان شروع روند افزایش موارد تایید شده به اوایل سپتامبر و نه اواسط یا اواخر سپتامبر برمی گردد، یعنی حتی اگر ویروس جهش ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منشاء ویروس جهش یافته کرونا کجاست؟

منشاء ویروس جهش یافته کرونا کجاست؟