مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 05:452020-12-26اجتماعي

چطور یک فرزند سالم تربیت کنیم؟


یک مشاور کودک معتقد است رشد و شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد و تقریبا در 7 سالگی این شخصیت کامل می شود به همین دلیل مشاوره و آموزش های فرزند پروری در سن کودکی بسیار مهم است.

- ایسنا/بوشهر یک مشاور کودک معتقد است رشد و شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد و تقریبا در 7 سالگی این شخصیت کامل می شود به همین دلیل مشاوره و آموزش های فرزند پروری در سن کودکی بسیار مهم است.

سمیه یزدان پناه در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تاثیرات مشاوره غلط و برخوردهای غیراصولی والدین و جامعه عنوان کرد: گاهاً دیده شده که والدین از سایت های غیر معتبر و یا افراد غیر متخصص برای مشکلات و یا حتی راهنمایی در حوزه تربیت و فرزندپروری استفاده می کنند و یا از فضای مجازی که این روزها خیلی فعال شده و بعضا مطالب منتشر شده در آن معتبر نیستند.

خب اقوام و همسایگان بسیار محترم هستند و قصد بدی ندارند اما ممکن است نظرات آن ها برای فرزند شما کارساز نباشد، ممکن است فرزند شما دچار اختلال یا مشکل رفتاری خاصی باشد و راهنمایی آنان به ضرر فرزند شما باشد چرا که انسان ها عکس العمل های متفاوتی دارند و گاهاً یک رفتار روی یک کودک جواب می دهد اما روی کودک دیگر جواب نمی دهد.

وی افزود: هر کودک رفتار متفاوتی دارد و مشاور و روانشناس کودک بر اساس مصاحبه بالینی، ارزیابی فرزند، و تاریخچه خانوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور یک فرزند سالم تربیت کنیم؟

چطور یک فرزند سالم تربیت کنیم؟