مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 05:352020-12-26اقتصادي

پایان مراحل مطالعات طرح جامع بازار تاریخی اردبیل


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: مطالعات طرح جامع تاریخی اردبیل از دو سال پیش آغاز شده و در مراحل پایانی است.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: مطالعات طرح جامع تاریخی اردبیل از دو سال پیش آغاز شده و در مراحل پایانی است.

نادر فلاحی ششم دی ماه در بازدید دادستان اردبیل از بافت تاریخی بازار اردبیل و محوطه بافت فرسوده پیرامونی آن اظهار کرد: براساس توافقات انجام شده، با همکاری و مشارکت دستگاه قضایی مسائل و مشکلات مرمتی و حفاظتی سرای برنج فروسان و بازار طلافروشان اردبیل بررسی و حل می شود.

وی با قدردانی از توجه دادستان اردبیل به حوزه میراث فرهنگی و مسائل این حوزه گفت: متاسفانه پیش از این اهمیت چندانی به بافت تاریخی بازار نشده و این امر زمینه ساز ورود برخی آسیب ها به این بافت شده است که برای جلوگیری از این امر و احیای بافت تاریخی تلاش لازم را انجام خواهیم داد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل افزود: با توجه به اینکه بازار تاریخی شناسنامه اردبیل است، اداره کل میراث فرهنگی مطالعات طرح جامع بازار را از دو سال پیش آغاز کرده و در مراحل پایانی است.

فلاحی ادامه داد: حتی طرح توسعه بازار و الحاق قسمتی از بافت فرسوده پیرامونی به عنوان یادگار دوران معاصر به بازار در راس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان مراحل مطالعات طرح جامع بازار تاریخی اردبیل

پایان مراحل مطالعات طرح جامع بازار تاریخی اردبیل