مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 22:402020-12-25اقتصادي

زیرساخت ها در توسعه گردشگری نواحی روستایی با محدودیت روبه رو است


عضو هیات علمی پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی گفت: متاسفانه در زمینه توسعه زیرساخت های نواحی روستایی و طبیعت گردی کشور و استان مانند تامین امنیت، - ایسنا/خراسان رضوی عضو هیات علمی پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی گفت: متاسفانه در زمینه توسعه زیرساخت های نواحی روستایی و طبیعت گردی کشور و استان مانند تامین امنیت، تامین بهداشت و.

با محدودیت مواجه هستیم.

مژگان ثابت تیموری در گفت وگو با ایسنا در خصوص گردشگری و توسعه روستایی اظهار کرد: یکی از مباحثی که ابتدا باید به آن اشاره کرد، مولد بودن روستاست.

باید در نظر داشت که روستا محل تولید محصولاتی برای شهروندان شهری و روستایی است.

در کنار این موارد اگر بخواهیم موضوع مهاجرت معکوس را رقم بزنیم، گردشگری می تواند به عنوان صنعت درآمدزا و مکمل درآمد فعلی کشاورزان و روستاییان مطرح باشد.

وی افزود: در همین راستا می توان آن بخش از خانواده ای که در روستا زندگی می کرده و به واسطه محدودیت های مالی و اقتصادی دست به مهاجرت از روستا به شهر زده را دوباره با این فکر و دلیل که آن ها، خود می توانند بازو و نیروی کار حوزه خدمات گردشگری باشند، به روستا بازگرداند.

سازمان توانمندسازی جهانی به دنبال توانمندسازی روستاهاست عضو هیات علمی پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی خاطرنشان کرد: دومین مساله این است که س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت ها در توسعه گردشگری نواحی روستایی با محدودیت روبه رو است

زیرساخت ها در توسعه گردشگری نواحی روستایی با محدودیت روبه رو است