مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 17:552020-12-25اقتصادي

سرعت سرمایه گذاری در خراسان رضوی را افزایش می دهیم


استاندار خراسان رضوی با تأکید بر حمایت حداکثری از سرمایه گذاران، گفت: با تسهیل و روان سازی فرآیند صدور مجوزها از طریق ظرفیت های قانونی، سرعت سرمایه گذاری در خراسان رضوی را افزایش می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در محل استانداری برگزار شد، افزود: با توجه به اینکه یکی از مهم ترین برنامه های توسعه ای استان حوزه سرمایه گذاری است، باید زیرساخت های لازم برای جذب سرمایه گذاری در سطح استان را فراهم کنیم.

استاندار خراسان رضوی  اظهار کرد: باید موانع متعدد بر سر راه سرمایه گذاران و تولید در کشور برطرف شود تا شاهد تأثیرگذاری مثبت این گشایش ها در اتمسفر اقتصادی و اجتماعی کشور و استان باشیم.

وی بیان کرد: در همین راستا باید ازیک طرف با یک برنامه اجرایی-عملیاتی بخشی از این مقررات پیش پای تولید را حذف کنیم و از طرف دیگر با اخذ بخشی از اختیارات دستگاه های ملی، زمینه های سرمایه گذاری در استان را بیش ازپیش فراهم کنیم.

معتمدیان بر تسهیل و روان سازی خدمت رسانی به سرمایه گذاران تأکید کرد و گفت: برای اجرایی شدن این هدف، تصمیمات خوبی اتخاذشده که برای عملیاتی شدن آن لازم است بازنگری شده و نظر وزارتخانه های مربوطه اخذ شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت سرمایه گذاری در خراسان رضوی را افزایش می دهیم

سرعت سرمایه گذاری در خراسان رضوی را افزایش می دهیم