مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 14:502020-12-25اجتماعي

عملیات اجرایی 7 پروژه آموزشی در اشکذر آغاز شد


مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد از آغاز عملیات اجرایی هفت پروژه آموزشی در منطقه اشکذر در قالب اجرای طرح آجر به آجر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد ذاکر عصر امروز در مراسم کلنگ زنی پروژه های آموزشی شهرستان اشکذر به همت خیران و با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان یزد، اظهار داشت: ساخت مدرسه و شاد کردن دل کودکانی که آینده سازان مملکت اسلامی ما خواهند شد، از کارهای نیک و خداپسندی است که در آموزه های دینی به آن سفارش شده است.

وی تصریح کرد: ساخت هر مدرسه محکم کردن پایه های علمی و فرهنگی جامعه و زمینه ساز گسترش تعلیم، تربیت و غنای فرهنگی و دانش نسل آینده جامعه است.

ذاکر با اشاره به هفت پروژه ای که در اشکذر احداث می شود، افزود: آموزشگاه 9 کلاسه پورهاشمی با زیر بنای 1700 متر مربع و اعتبار 51 میلیارد ریال با مشارکت خیر نیک اندیش سید ولی پورهاشمی، آموزشگاه شش کلاسه امام حسن مجتبی با زیربنای 800 مترمربع و اعتبار 24 میلیارد ریال با مشارکت خیر نیک اندیش زهرا سادات انصاری، هنرستان 9 کلاسه امام رضا با زیربنای 1700 متر مربع و اعتبار 51 میلیارد ریال با مشارکت خیر نیک اندیش محمد کاظم ابراهیمی صدرآبادی و پروژه خیری ارگ آموزشی حسین خلیلی با زیربنای 1100 مترمربع و اعتبار 33 میلیارد ریال با مشارکت خیر نیک اندیش حسین خلیلی مجومرد از جمله این پروژه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی 7 پروژه آموزشی در اشکذر آغاز شد

عملیات اجرایی 7 پروژه آموزشی در اشکذر آغاز شد