مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 14:452020-12-25اقتصادي

بی مهری به یار مهربان در سرخه/ تعطیلی تنها کتابخانه شهر در روزهای کرونازده!


بی مهری به یار مهربان که در گوشه گوشه کشور به اشکال مختلفی به چشم می خورد، این روزها در سرخه هم دیده می شود؛ تنها کتابخانه شهر در روزهای کرونازده تعطیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخه، یکی از شاخص های ارزیابی رشد، توسعه و پیشرفت فرهنگی هر کشوری در عصر حاضر، میزان مطالعه و کتاب خوانی مردم آن مرزوبوم است.

کشور تاریخی ما ایران نیز از قدیم الایام تاکنون، با داشتن تمدنی چند هزارساله و مراکز متعدد علمی، فرهنگی و کتابخانه های معتبر، علما و دانشمندان بزرگ با آثار ارزشمند تاریخی سرآمد ملل دیگر بوده است.

ایران در عرصه فرهنگ و تمدن جهانی به سان خورشیدی تابناک همچنان می درخشیده و با فرزندان نیک نهاد خویش هنرنمایی می کند؛ اما متأسفانه امروز شاهد کاهش آمار کتاب خوانان و سرانه کتاب خوانی در کشور هستیم.

گرانی و فضای مجازی، بلای جان یار مهربان علی فیض، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سرخه با بیان اینکه امروز شاهد بی مهری هایی به کتاب، این یار مهربان هستیم، اظهار کرد: امروز مردم باید با جایگاه و ارزش واقعی کتاب آشنا شوند و بدانند که با مطالعه کردن می توانند آینده نگری خود را تقویت کرده و از کتاب در جهت بهبود زندگی شان بهره برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی مهری به یار مهربان در سرخه/ تعطیلی تنها کتابخانه شهر در روزهای کرونازده!

بی مهری به یار مهربان در سرخه/ تعطیلی تنها کتابخانه شهر در روزهای کرونازده!