مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 13:052020-12-25سياسي

بررسی وضعیت فعالیت بخش خصوصی در حوزه گردشگری با حضور استاندار خراسان جنوبی


استاندار خراسان جنوبی از گردشگری به عنوان ظرفیتی بی نظیر برای معرفی استان نام برد و گفت: در بازدید از بناهای تاریخی بیرجند، اقدامات اداره کل میراث فرهنگی، - ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی از گردشگری به عنوان ظرفیتی بی نظیر برای معرفی استان نام برد و گفت: در بازدید از بناهای تاریخی بیرجند، اقدامات اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در بحث مرمت و احیای بناهای تاریخی بررسی و درخصوص حمایت هایی که از بخش خصوصی در این زمینه شده نیز مباحثی مطرح شد.

حمید ملانوری، امروز جمعه 5 دی در جریان بازدید از برخی جاذبه های گردشگری بیرجند اظهار کرد: گردشگری ضمن اینکه می تواند اشتغال خوبی ایجاد نماید، فرصت مطلوبی نیز برای معرفی استان به اقصی نقاط جهان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: این صنعت، نه تنها مشکلات زیست محیطی به همراه ندارد که باعث تولید ثروت و سرمایه می شود.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: تنوع و تعدد جاذبه های طبیعی و آثار تاریخی به اندازه وسعت و گستره خراسان جنوبی در اقصی نقاط این استان پراکنده اند.

ملانوری اظهار کرد: بناهای تاریخی که میراث اجداد و نسل های گذشته است، به عنوان ثروت بزرگی در اختیار نسل حاضر قرار گرفته اند لذا ما باید در حفظ و حراست از آنها کوشا باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی وضعیت فعالیت بخش خصوصی در حوزه گردشگری با حضور استاندار خراسان جنوبی

بررسی وضعیت فعالیت بخش خصوصی در حوزه گردشگری با حضور استاندار خراسان جنوبی