مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 11:452020-12-25سياسي

مردم سالاری حقیقی در گرو تحقق بلوغ سیاسی است


بلوغ سیاسی به رشد بصیرت و آگاهی جامعه کمک می کند و در چنین جامعه ای استقلال و مردم سالاری حقیقی نمود، می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لردگان حجت الاسلام سیدمهدی تاج زاد ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه، گفت: حضرت زهرا(س) در سیره سیاسی خود از ولایت و امامت دفاع کردند و به افشاگری حوادث آن موقع پرداختند.

امام جمعه شهرستان لردگان با اشاره به نقش ولایت و رهبری در عبور از بحران ها، توضیح داد: مثال امام در جامعه مثال کعبه است که مردم باید به سمت آن بروند نه کعبه به سمت مردم برود؛ تولی و تبری از مسائل مطرح شده در دین است و امام نسبت به جامعه همانند نخ تسبیح به دانه است.

تاج زاد با اشاره به فرارسیدن روز صنعت، خاطرنشان کرد: وجود پتروشیمی لردگان در شهرستان نعمت است مردم و مسؤولان باید به رشد یکدیگر کمک کنند تا آینده شهرستان تامین شود و در جذب سرمایه گذار و آبادانی بیشتر تلاش کنیم.

وی با  اشاره به 9 دی رو بصیرت بیان کرد: اگر جامعه به بلوغ سیاسی برسد از پیامدهای آن بصیرت ایستادگی در ارزش های انقلابی است و بلوغ سیاسی به رشد بصیرت و آگاهی جامعه کمک می کند و در چنین جامعه ای استقلال و مردم سالاری حقیقی نمود، می یابد.

  حجت الاسلام تاج زاده افزود: از دیگر ویژگی های بلوغ سیاسی محاسبه صحیح و عقلانی است و مردم آن احساسی تصمیم نمی گیرند و با تحم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم سالاری حقیقی در گرو تحقق بلوغ سیاسی است

مردم سالاری حقیقی در گرو تحقق بلوغ سیاسی است