مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 11:252020-12-25سياسي

دشمن به دنبال تحریف واقعیت ها و تصویر سازی غلط و به دنبال نارضایتی مردم است


دشمن به دنبال تحریف واقعیت ها و تصویر سازی غلط و به دنبال نارضایتی مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، حجت الاسلام اسماعیل صلواتی با دعوت همگان به رعایت تقوی الهی در خطبه اول نماز جمعه ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی به آیه 119 سوره توبه اشاره کرد و گفت: خدای متعال می فرماید یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَکُونُوا مَعَ الصَّادِقِینَ ای کسانی که ایمان آورده اید! از خدا پروا کنید و با راستگویان باشید در لسان روایات منظور از صادقین محمد و آل محمد(ع) است و در آیه 177 سوره بقره اهل ایمان و اهل انفاق و اهل نماز و اهل وفای به عهد و اهل صبر در برابر مشکلات صادق بشمار می روند.

امام جمعه قلعه رییسی بیان کرد: دوستی و هم نشینی با راستگویان یکی از عوامل تربیت و جلوگیری از انحراف انسان است و تکامل جامعه در سایه ایمان و تقوا و اطاعت از رهبر معصوم و نائب امام بدست می آید با توجه به این آیه یکی از موارد و مصادیق تقوا این است که بندگان و اهل ایمان روابطشان را با اهل تقوا و صادقین تنظیم کنند و ارتباط و همنشینی با افراد فاسق و فاجر و گناهکار و تارک الصلوه یک آفت عظیم است.

وی افزود: اگر این ارتباط برای هدایت و مسائل امنیتی و دفع شر این افراد باشد قابل توجیه است اما حقیقتا ارتباط با افراد شیاد و کسانیکه اهل نماز نیستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال تحریف واقعیت ها و تصویر سازی غلط و به دنبال نارضایتی مردم است

دشمن به دنبال تحریف واقعیت ها و تصویر سازی غلط و به دنبال نارضایتی مردم است