مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 11:002020-12-25اقتصادي

نحوه فعالیت ادارات استان از 6 تا 12 دی


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با ارسال بخشنامه ای نحوه فعالیت دستگاه های اجرایی استان و حضور کارکنان در محل خدمت را اعلام کرد.

- فاطمه منصوری با ارسال بخشنامه ای به مدیران کل دستگاه های اجرایی استان با اعلام وضعیت رنگ بندی نارنجی برای شهرستانهای سمنان و دامغان و نیز وضعیت رنگ بندی زرد کرونایی در سایر شهرستان های استان اعلام کرد: وضعیت حضور کارکنان دستگاههای اجرایی در هفته آتی از 6 دی ماه 1399 لغایت 12 دی ماه 1399 منطبق با وضعیت جدید اعلام شده برای هر شهر و رعایت بند 4 بخشنامه شماره 374899 است.

وی ادامه داد: بر این اساس دستگاه های اجرایی استان در شهرهای با وضعیت نارنجی حضور تا دو سوم کارکنان دستگاه های ارائه دهنده خدمات ضروری و مرتبط با خدمات اساسی در محل کار با تشخیص بالاترین مقام مسئول دستگاه ضروری بوده و حضور کارکنان سایر دستگاه های اجرایی استان نیز تا 50 درصد تعیین می گردد.

منصوری در مکاتبه ی خود با مدیران کل دستگاههای اجرایی آورده است: در طی هفته ی آتی کلیه ماموریت های اداری غیر ضروری لغو و تشکیل جلسات با رعایت الزامات فضای سربسته حداکثر با 20 نفر مجاز است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان همچنین در مورد فعالیت دستگاههای اجرایی شهرستان های استان که وضعیت رنگ بندی زرد کرونایی قرار دارند نیز گفت: حضور تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه فعالیت ادارات استان از 6 تا 12 دی

نحوه فعالیت ادارات استان از 6 تا 12 دی